diumenge, 25 de desembre del 2011

Els BOMBONS de la Conxita

La història gairebé és més llarga que la recepta... La Conxita és una alumna de la meva mare que en una festa de l'escola va decidir portar aquests bombons. La meva mare, a la qual li encanta cuinar i ho fa de meravella, li va demanar la recepta i a canvi li va prometre que jo posaria una entrada aquí amb la recepta i el seu nom. Realment crec que les dues han sobreestimat la importància d'aquest bloc perquè es veu que la idea d'aparèixer citada a Internet va entusiasmar a la dona. 
Per la meva banda he investigat per la xarxa i, com era d'esperar, no és el primer cop que algú penja aquesta recepta i  he vist que hi ha diferents variants. No obstant, al marge de la promesa feta, he de reconèixer que la versió que més m'ha fet el pes és la de la Conxita i que, tot i la seva senzillesa, el resultat és boníssim!



Ingredients

- 400 gr de xocolata de cobertura. Recomanació de la Conxita (i meva): xocolata de cobertura Torras
- 4 o 5 grapats de corn flakes

Elaboració

Foneu la xocolata al bany maria fins que quedi ben líquida. Un cop fosa aneu afegint els corn flakes i barrejant-los amb la xocolata amb cura de no trencar-los massa. La mescla ha de ser bastant espessa però tots els cereals han de quedar ben coberts de xocolata. Quan veieu que té la consistència adequada, amb una cullereta, aneu omplint els motlles individuals; si veieu que se us endureix la xocolata podeu mantenir-la al bany maria, amb el foc al mínim, durant el procés.
Amb els motlles ja plens, només queda esperar a que es refredin i ni tan sols és necessari posar-los a la nevera a no ser que els vulgueu conservar durant uns dies.

Idees i variants

Navegant per la xarxa he vist que hi ha gent que també els elabora amb xocolata amb llet i  blanca. Jo no ho he provat, entre d'altres coses perquè no m'entusiasmen aquestes xocolates, però he de reconèixer que a nivell de presentació queda molt bé si ho proveu de fer amb les tres varietats. 
Per altra banda.... qui s'anima a provar la recepta amb altres tipus de cereals?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada